FAQ - często zadawane pytania i odpowiedzi wraz z wyjaśnieniami. | ||
W jaki sposób mogę korzystać z portalu:
Jak się posługuje punktami?
Podstawową wartością, która umożliwia korzystanie z usług oraz produktów portalu są
punkty, które nabywamy w dziale płatności. Aby skorzystać z punktów, należy znaleźć
eksperta, który nas interesuje, a następnie wybrać sposób komunikacji z nim.
Boczne menu po lewej stronie portalu, umożliwia filtrowanie ekspertów po usługach jakimi
się posługują. Chmurka tagów, w której znajdują się takie frazy jak…, umożliwia filtrowanie
ekspertów po dziedzinach życia, oraz metodach jakimi posługują się nasi eksperci.
Za pomocą punktów pobierana jest opłata za dana usługę eksperta, wybraną przez klienta.
Jak zdobyć punkty?
Punkty może doładować osoba, która posiada konto na portalu. Są one dopisywane
do konta użytkownika, po dokonaniu przez niego wpłaty w wybrany sposób(przelew
internetowy, opłata kartą kredytową, wpłata sms'em, lub przelew bezpośredni na konto
firmy Arche).
Z jakich usług mogę korzystać?
Nasz portal umożliwia kontakt z ekspertami poprzez kanały takie jak: Email, SMS, Chat,
telefon 700 – z telefonów stacjonarnych i komórkowych, usługę Call Back – to my
oddzwonimy na twój numer telefonu.
Jak działa usługa Email?
Po wybraniu eksperta, z którym możesz się skontaktować tym kanałem komunikacji (usługa
ta widoczna jest na uproszczonym widoku eksperta, na liście ekspertów po kliknięciu na
zakładkę nasi eksperci.
Jak działa usługa SMS?
Po wybraniu eksperta, z którym możesz się skontaktować tym kanałem komunikacji. Na
klawiaturze swojego telefonu komórkowego, w polu tekstowym wiadomości SMS, wpisz
tekst, który znajduje się w oknie przy profilu eksperta i informacji o tej usłudze.
Dzięki temu twój SMS-s trafi do wybranego przez ciebie eksperta.
Jak działa usługa Chat?
Po wybraniu eksperta, z którym możesz się skontaktować tym kanałem komunikacji. Kliknij
przycisk "Rozpocznij chat".
Jak działa usługa telefon 700?
Jest to jeden z naszych najprostszych kanałów komunikacji. Po wybraniu eksperta, z którym
chcesz się skontaktować , wykręcasz numer na klawiaturze telefonu stacjonarnego bądź
komórkowego. Usługa dostępna jest jedynie w Polsce. Rozliczenie dokonuje się w całościowym rachunku
telefonicznym, nie od razu po zakończeniu rozmowy.
Jak działa usługa Call Back?
Jest to prosty kanał komunikacji z naszymi ekspertami dostępny zarówno w Polsce
jak i zagranicą. Po wybraniu eksperta, z którym chcesz się skontaktować, klikasz na
przycisk "Rozpocznij rozmowę". Opłata za to połączenie polega na odjęciu
punktów z konta użytkownika w zależności od czasu trwania rozmowy.
Jak działają usługi specjalne ekspertów?
Usugi specjalne to unikatowe usługi, specyficzne dla danego eksperta.
Zasada fukncjonowania usług specjalnych jest bardzo zbliżona do funkcjonowania usługi Email. Co oznaczają statusy u eksperta?
wolny - ekspert nie prowadzi aktualnie rozmowy
zalogowany - dostępny na portalu zajęty - prowadzi właśnie rozmowę niezalogowany – niezalogowany na portalu, ale można do niego wysłać zapytanie Czym różni się widok strony głównej uproszczonej – z zaprezentowanymi ekspertami, od
strony „nasi eksperci”?
Na stronie głównej widoczni są wszyscy zalogowani w tej chwili eksperci na portalu,
posiadający aktywną usługę 700, call back i sms. Na stronie „nasi eksperci” znajdują
sie wszyscy eksperci portalu; ich dostępność w danej chwili można rozpoznać po
wyświetlanym statusie.
Czym jest akademia wróżek?
Akademia Wróżek to projekt polegający na wymianie umiejętności dzięki specjalnym
kursom i przygotowanym lekcjom przez najbardziej doświadczone Wróżki dla Innych
Wróżek. Materiały w tym dziale dostępne są jedynie dla Ekspertów.
Czym jest szkoła wróżek?
Ze szkoły wróżek może korzystać każdy użytkownik portalu. Znajduja się w
niej materiały opracowane przez ekspertów portalu. Są one wprowadzeniem do szeroko
rozumianej ezoteryki, lub uzupełnieniem wiedzy o niej; dotyczą różnych dziedzin i
metod wróżenia. Aby z nich skorzystać należy zakupić wybrany materiał.
Rozpocząłem rozmowę chat / Call Back z ekspertem, punkty na moim koncie zniknęły? Co się z nimi
stało? Kiedy wrócą?
W momencie rozpoczęcia rozmowy na żywo z ekspertem typu Chat lub Call Back, punkty użytkownika są zablokowane na czas trwania rozmowy,
a odpowienia ich ilość, wynikająca z kosztów zakończonej rozmowy, zostaje zwrócona po automatycznym rozliczeniu - dla Chat następuje to natychmiast,
dla Call Back rozliczenie zrealizowane jest do 10 minut od momentu zakończenia rowmowy.
Doładowanie konta:
Jak zamieniane są złotówki na punkty?
Złotówki zamieniane są w zależności od wybranej formy płatności. Wpłaty zawierają podatek VAT.
Jak można doładować konto na portalu Wizyta u Wróżki?
Za pomocą przelewu bankowego w bankach: …, przelew bezpośredni do Alior Bank, mBank, MultiBank, BZWBK, ING Bank
Śląski, Bank BPH SA, PEKAO S.A., Millenium, Deutsche Bank, Kredyt Bank S.A., Pko BP,
Lukas, Nordea, CitiBank Handlowy, InvestBank, Bank Gospodarki Żywnościowej, Bank
Ochrony Środowiska, Paribas Fortis Bank, ING Bank Śląski, Voksvagen Bank Polska, Alior
Bank, BS Wschowa, lub SMS.
Jak działa doładowanie za pomocą SMS-a?
Aby doładować konto, należy wpisać odpowiedni kod z tabelki w dziale Płatności na
stronie głównej. Należy zwrócić uwagę na dokładne wpisanie nazwy użytkownika na
portalu ( ważne polskie znaki)
Jak działa doładowanie za pomocą serwisu dotpay?
Aby doładować konto, należy wybrać jedną z opcji płatności przelewem internetowym, a
serwis dotpay przeprowadzi nas przez cały proces płatności
Jak działa doładowanie za pomocą przelewu bezpośredniego?
Aby doładować konto, należy dokonać płatności albo drogą elektroniczną ze swojego
konta lub zwykłym przelewem pocztowym. Dane do przelewu znajdują sie w zakładce
Płatności na stronie głównej.
Problemy, jakie może napotkać użytkownik portalu:
Eksperci dziwnie się wyświetlają.
Proszę o sprawdzenie aktualnej wersji przeglądarki internetowej. Możliwe, ze trzeba
będzie zainstalować jej aktualizacje. Proszę także odswieżyć stronę przyciskiem w
lewym górnym rogu ekranu na pasku przeglądarki.
Dostałem SMS z informacją o wysłaniu niezgodnie z regulaminem.
Prawdopodobnie wyłano sms z nieprawidłową treścią ( błąd w nazwie eksperta, brak
polskich znaków, brak kropki, błąd w przepisanym numerze sms); W takim przypadku
opłata za sms nie powinna zostać pobrana. Gdyby było inaczej, należy złożyć reklamację
w dziale reklamacji dotpay.
Dostałem kod gdy wysłałem wiadomość o doładowanie SMS.
Kod ten jest potwierdzeniem zawarcia transakcji. Należy go zachować w razie gdyby
doładowanie nie doszło do skutku lub nastąpiły inne usterki.
Ekspert twierdzi, że dostał ode mnie kilka smsów tej samej treści. Jak wygląda zapłata za nie?
Za wysłanego SMS-a płaci się tylko raz, zawsze w momencie wysłania. Jeśli Ekspert zauważy, że sms od Państwa,
tej samej treści, pojawił się większą ilość razy to jest to spowodowane pomyłką operatora, który większą ilość
razy wysłał tę samą wiadomości ( jednocześnie tylko raz pobierając za nią opłatę). Nie ma takiej możliwości, aby
za jeden SMS do eksperta, operator podjął kwotę, jak za więcej wiadomości (przynajmniej tak jest przy wysyłaniu
sms’a do naszych wróżbitów).
Jak mogę skorzystać z wybranej usługi, np. Horoskop, danego Eksperta?
W celu skorzystania z usług wybranego Eksperta, należy wejść na jego profil, poprzez zakładkę „Nasi eksperci”
i wpisać jego nazwę w wyszukiwarce ekspertów (białe pole z przyciskiem szukaj). Horoskop lub inną oferowaną usługę
przez Eksperta otrzymuje się, zadając o nią pytanie Ekspertowi poprzez e-meil lub darmową wiadomość .
| ||