|
INSTRUKCJA DO SMS
SMS z ekspertem nie wymaga zakładania konta na www.wizytauwrozki.pl , wystarczy jedynie telefon komórkowy.
- Po wybraniu opcji sms oraz eksperta online w panelu wyświetli się numer o podwyższonej opłacie, jednakowej dla wszystkich użytkowników bez względu na to, z usług jakiego operatora korzystają i jaki mają plan taryfowy.
- Na podany numer należy wysłać sms-a z wybranym z panelu eksperta znacznikiem (który jest indywidualny dla każdego eksperta) oraz wpisać treść pytania.
- Na numer telefonu wysyłającego sms przyjdzie wiadomość potwierdzająca poprawne wysłanie zapytania do eksperta w postaci kodu, dzięki któremu będzie również możliwe sprawdzenie statusu wiadomości.
- Odpowiedz od eksperta zostanie przesłana w postaci wiadomości SMS na numer, z którego zostało wysłane pytanie.
Usługę dostarcza Eurokoncept, grupa Dotpay.
Usługa dostępna jest u wszystkich operatorów (T-mobile, Plus, Play, Orange)
Dane właściciela serwisu : ARCHE,Napisz do nas
Link do regulaminu Usług SMS.
Link do formularza służącego do składania reklamacji
INSTRUKCJA DO CALL BACK
Połączenie Call Back – Ekspert oddzwania do Klienta. Usługa dostępna nie tylko dla klientów z Polski, ale również z innych krajów (tabela poniżej).
- Po uprzednim doładowaniu konta na wizytauwrozki.pl klient zamawia usługę Call Back, po czym wybrany ekspert oddzwania na podany przez klienta numer w formularzu rejestracyjnym. Połączenie przychodzące wyświetla się jako numer zastrzeżony.
- Rozmowa zostaje przerwana po wykorzystaniu zgromadzonych przez klienta punktów na jego koncie. Czas rozmowy zależy od ilości punktów na koncie klienta, raz kosztu usługi wycenionej przez eksperta.
- Jeśli rozmowa zostanie przerwana przed wyczerpaniem punktów klienta, wówczas niewykorzystane punkty zostaną zwrócone na konto klienta www.wizytauwrozki.pl
DOSTĘPNE KRAJE: Polska
INSTRUKCJA DO E-MAIL
- Wybierając ten kanał komunikacji klient wysyła zapytanie do wybranego przez siebie eksperta o wycenę usługi na pytanie, które chce postawić.
- Ekspert w swoim profilu podaje sugerowaną ceną w punktach za poradę/wróżbę poprzez email. Cena ta jest indywidualnie ustalana przez Eksperta i zależy od złożoności zadanego pytania.
- Ekspert w odpowiedzi na zapytanie klienta musi podać wycenę usługi w punktach oraz krótki opis tego, co będzie zawierała odpowiedź.
- Jeśli klient wyrazi zgodę na wycenę zaproponowaną przez eksperta, odpowiednia ilość punktów zostanie odjęta z puli punktów klienta.
- Po otrzymaniu odpowiedzi od eksperta odpowiednia ilość punktów przechodzi z konta klienta do eksperta.
- Odpowiedź jest widoczna zarówno w panelu klienta jak i eksperta.
INSTRUKCJA DO CHAT
Kanał ten umożliwia klientowi rozmowę z ekspertem na żywo w postaci „chatu”.
- Po uprzednim doładowaniu konta na wizytauwrozki.pl klient wybiera eksperta, który obsługuje opcję chat i rozpoczyna chat na żywo.
- Rozmowa zostanie przerwana po wyczerpaniu punktów zgromadzonych na koncie klienta.
- Jeśli rozmowa zostanie przerwana przed wyczerpaniem wszystkich punktów, wówczas niewykorzystane punkty zostaną zwrócone na konto klienta www.wizytauwrozki.pl
INSTRUKCJA DO TELEFONU Z POCZĄTKIEM NUMERU 700
Ta forma kontaktu z ekspertem nie wymaga zakładania konta na www.wizytauwrozki.pl. Do jej rozpoczęcia wystarczy telefon stacjonarny bądź komórkowy.
- Po wybraniu eksperta oferującego usługę 700 w jego panelu wyświetla się numer o podwyższonej opłacie od standardowej.
- Po wybraniu numeru przez klienta zostanie on automatycznie połączony z wybranym przez siebie ekspertem.
INSTRUKCJA DO DARMOWEJ WIADOMOŚCI
Do skorzystania z tej formy szybkiej komunikacji wystarczy posiadanie konta na portalu. Należy jednak pamiętać, że ta forma komunikacji służy przede wszystkim do umawiania się z ekspertem na termin rozmowy; pozwala uzyskać dodatkowe informacje odnośnie danej usługi, ceny za nią itp.
INSTRUKCJA DO USŁUG SPECJALNYCH
Ekspert sam ustala zasady świadczenia tej usługi. Proszę przeczytać opis usługi na profilu eksperta.
| |